اشباح بازیها - Call Of Diuty 4((تکی4000تومان عمده2200تومان(هر5عدد) ))

 
           
 
       
 
slide1

slide1

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

امتیاز بزرگ برای کاربران قیمت پشت جلد را شما انتخاب کنید. پس از ثبت خرید با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت پشت جلد را ذکر نمایید

slide3

slide3

 

بخشها

بازی های کامپیوتری
  اتومبیل رانی[113]
اکشن[39]
استراتژیک[5]
ماجراجویی[13]
نقش آفرینی[7]
ورزشی[6]
شبیه ساز[4]
کارتونی[0]
نمایشگاه[0]
انیمیشن
  انیمیشن[190]
مجموعه کارتونی[3]
کارتون به یاد ماندنی[0]
محصولات
نرم افزار
  سیستم عامل[13]
اموزشی[7]
دیکشنری[11]
اموزش زبان[40]
کاربردی[22]
مستند
  بیوگرافی[7]
تاریخی[10]
حیات وحش[34]
علمی و فضایی[32]
ماشین[13]
گردش گری[12]
دویله فارسی[28]
سینمایی[21]
HDوBlueray [40]
اموزشی اجتماعی

صفحات

  • عضویت و دریافت کد تخفیف
  • لینکستان

  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    Call Of Diuty 4((تکی4000تومان عمده2200تومان(هر5عدد) ))

    خرید بازی های رایانه ای به صورت عمده و تکی

    خرید نرم افزار های کامپیوتری و اندرویدی  به صورت عمده و تکی با نازلترین قیمت .ارسال  سرتا سر کشور
    قيمت

     40000ریال

    Call Of Diuty 4((تکی4000تومان عمده2200تومان(هر5عدد) ))
    به جرات سری بازی های Call of Duty یا ندای وظیفه کمپانی Activision و Infinity Ward را می توان به عنوان یکی از زیباترین بازی های اکشن تاریخ بازی های رایانه ای نام برد . پس از دو سال انتظار علاقمندان بازی های رایانه ای به خصوص نام پر اعتبار Call of Duty که جوایز فراوانی را در سالهای اخیر از آن خود کرده است، سرانجام تاریخ انتشار رسمی بازی Call of Duty 4 : Modern Warfare این بار برای کنسول PC فرا رسید . Call of Duty 4 پیشتر در جشنواره های مختلف این بازی توانسته با پیش نمایش خود منتقدان بازی های رایانه ای را متحیر سازد و عناوین بزرگی همچون "گرافیکی ترین بازی سال 2007"، "زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2007" و "برترین بازی سال عرضه شده برای کنسول ها" را از آن خود کند . محیط بسیار زیبا، تاثیر گذار و فوق گرافیکی و سینمایی بازی با جلوه های ویژه فراوان بازی از ویژگی هاییست که در نگاه اول به این بازی رایانه ای به چشم می خورد . در این نسخه بازی داستان جنگ های مدرن را به جای جنگ جهانی دوم دنبال می کند که نکته قابل تامل آن است . گرافیک فوق العاده بازی، صدای بسیار زیبا که تمامی اصوات طبیعی و صدای اشیا را در خود دارد، فیلم نامه بسیار قوی و عمیق بازی و ساخت Next-Generation عالی آن همگی نسخه چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare را به یک بازی منحصر به فرد اکشن رایانه تبدیل کرده که تمامی علاقمندان برای بازی آن لحظه شماری می کنند . Call of Duty 4: Modern Warfare این بار توانست زیباتر از همیشه ظاهر شود و حتی نمره فوق عالی و مدال طلای منتقدان وبسایت مطرح GameSpot را نیز از آن خود کند .

    داستان بازی در رابطه با یک روسی وطن پرست به نام Imran Zakhaev است که قصد بازگرداندن روزهای پرشکوه شوروی را به آن کشور دارد و از طرفی می داند که امریکا هرگز این اجازه را نخواهد داد ....
    از دیگر نکات جالب توجه و منحصر به فرد بازی وجود Flashback به 15 سال قبل و انجام ماموریت هایی در آن زمان است که زیبایی بازی را دو چندان می کند .

    لازم به ذکر است که حتی "ولادیمیر پوتین" چهره مطرح سیاسی دنیا و رئیس جمهور روسیه نیز در مورد این بازی منحصر به فرد مصاحباتی انجام داده و بر زیبایی و منحصر به فردی آن صحه گذاشته است .

    بازی بسیار زیبای چند نفره نیز دیگر نکته قابل اشاره در مورد این بازی استثناییست . بی شک تمامی علاقمندان به نام Cal of Duty و بازی های اکشن از بازی عالی لذت خواهند برد .


    Share  تاریخ: 1394/08/17   مشاهده : 339

    طرح بیزنس ملی ایران