اشباح بازیها - resident evil 4((تکی4000تومان عمده2000تومان(هر5عدد) ))

 
           
 
       
 
slide1

slide1

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

امتیاز بزرگ برای کاربران قیمت پشت جلد را شما انتخاب کنید. پس از ثبت خرید با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت پشت جلد را ذکر نمایید

slide3

slide3

 

بخشها

بازی های کامپیوتری
  اتومبیل رانی[113]
اکشن[39]
استراتژیک[5]
ماجراجویی[13]
نقش آفرینی[7]
ورزشی[6]
شبیه ساز[4]
کارتونی[0]
نمایشگاه[0]
انیمیشن
  انیمیشن[190]
مجموعه کارتونی[3]
کارتون به یاد ماندنی[0]
محصولات
نرم افزار
  سیستم عامل[13]
اموزشی[7]
دیکشنری[11]
اموزش زبان[40]
کاربردی[22]
مستند
  بیوگرافی[7]
تاریخی[10]
حیات وحش[34]
علمی و فضایی[32]
ماشین[13]
گردش گری[12]
دویله فارسی[28]
سینمایی[21]
HDوBlueray [40]
اموزشی اجتماعی

صفحات

  • عضویت و دریافت کد تخفیف
  • لینکستان

  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    resident evil 4((تکی4000تومان عمده2000تومان(هر5عدد) ))

    خرید بازی های رایانه ای به صورت عمده و تکی

    خرید نرم افزار های کامپیوتری و اندرویدی  به صورت عمده و تکی با نازلترین قیمت .ارسال  سرتا سر کشور
    قيمت

     40000ریال

    resident evil 4((تکی4000تومان عمده2000تومان(هر5عدد) ))
    پس 2 سال انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای و وعده و وعید های ضد و نقیض از سوی کمپانی های مطرح Capcom و Ubisoft، دو غول سازنده بازی های رایانه ای، بر سر تاریخ عرضه نسخه چهارم از بازی بسیار پرطرفدار Resident Evil سرانجام این بازی در ژانویه 2007 برای PC عرضه شد .

    در ژانویه سال 2005 کمپانی Capcom با عرضه بازی بسیار زیبا، پرهیجان و جذاب Resident Evil 4 برای کنسول Game Cube شرکت Nintendo در دنیای بازی های رایانه ای انقلابی به پا کرد و توانست در نزد تمامی منتقدان عالی ترین نمرات را از لحاظ زیبایی بازی، گرافیک، جذابیت و صدای فوق العاده از آن خود کند . در اکتبر همان سال کمپانی Capcom با عرضه مجدد بازی Resident Evil 4 این بار برای کنسول Play Station 2 مجددا بازار بازیهای رایانه ای را از آن خود کرد . نسخه Play Station 2 این بازی نیز همانند نسخه Game Cube با درخششی فوق العاده عرضه شد و از گرافیک و ویژگی های بی همتایی در قیاس با سایر بازی های همرده برخوردار بود که این مهم موجب به دریافت رتبه ی فوق عالی از تمامی وب سایت های برتر نقد بازی دنیا و همچنین تا ماهها قرار گیری در صدر پرفروش ترین بازی های دنیا شد !

    با درخشش بسیار چشمگیر این بازی در این دو کنسول پرطرفدار دنیا، همگان منتظر عرضه این بازی بسیار جذاب، زیبا و دلهره آور برای PC بودند. کمپانی مطرح Ubisoft مسئولیت انتشار این بازی بسیار پرطرفدار دنیا را بر عهده گرفت و در تاریخ های مختلف قرار بر عرضه این بازی گذاشت ولی هرکدام به دلایلی به تعویق می افتادند که این بر انتظار علاقمندان و علاقه آنها به عرضه هرچه سریعتر این بازی می افزود.

    در این نسخه کاراگاه لئون کندی وظیفه رسیدگی به پرونده آدم ربایی دختر رئیس جمهور را بر عهده دارد. بررسی های او منجر به ورودش به منطقه اسرار آمیزی در اروپا می شود . در آنجا با موجودات و اتفاقات غیر قابل باور و هولناکی رو در رو می شود و می بایست دلایل تمامی اتفاقات خوفناک و غیرقابل باور را پیدا کند.


    Share  تاریخ: 1394/08/17   مشاهده : 296

    طرح بیزنس ملی ایران