اشباح بازیها - Office 2007 Learning Pack - مجموعه آموزشی آفیس 2007

 
           
 
       
 
slide1

slide1

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

امتیاز بزرگ برای کاربران قیمت پشت جلد را شما انتخاب کنید. پس از ثبت خرید با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت پشت جلد را ذکر نمایید

slide3

slide3

 

بخشها

بازی های کامپیوتری
  اتومبیل رانی[113]
اکشن[39]
استراتژیک[5]
ماجراجویی[13]
نقش آفرینی[7]
ورزشی[6]
شبیه ساز[4]
کارتونی[0]
نمایشگاه[0]
انیمیشن
  انیمیشن[190]
مجموعه کارتونی[3]
کارتون به یاد ماندنی[0]
محصولات
نرم افزار
  سیستم عامل[13]
اموزشی[7]
دیکشنری[11]
اموزش زبان[40]
کاربردی[22]
مستند
  بیوگرافی[7]
تاریخی[10]
حیات وحش[34]
علمی و فضایی[32]
ماشین[13]
گردش گری[12]
دویله فارسی[28]
سینمایی[21]
HDوBlueray [40]
اموزشی اجتماعی

صفحات

  • عضویت و دریافت کد تخفیف
  • لینکستان

  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    Office 2007 Learning Pack - مجموعه آموزشی آفیس 2007

    Office 2007 Learning Pack - مجموعه آموزشی آفیس 2007  قيمت

     20000ریال

    Office 2007 Learning Pack - مجموعه آموزشی آفیس 2007

    در يک DVD

    تمامی آموزش های کاربردی نرم افزارهای آفیس 2007 مایکروسافت را یکجا فرا بگیرید. 
    پرشیا استور برای آشنایی تمامی کاربران تازه کار و حرفه ای با تمامی جزئیات لازم برای فراگیری نرم افزار های مطرح و بسیار ضروری آفیس2007، بسته آموزشی جامعی مشتمل بر حدود 38 ساعت آموزش ویدیویی کامل را که توسط متخصصان کمپانی مطرح آموزش الکترونیک سازی Lynda.com تهیه شده است را برای علاقمندان به فراگیری کامل این پکیج ارزشمند آماده کرده است . (به زبان اصلی ) آموزش های پکیج آموزشی آفیس 2007 به صورت مرحله به مرحله و کاملا مالتی مدیا بوده که با یک کلیک بر روی هر یک از عناوین آموزشی، در محیطی آفیس مانند به صورت کامل آموزش خواهید دید . 
    در ادامه با محتویات این بسته جامع آموزشی بیشتر آشنا می شویم .

    - 7 ساعت آموزش جامع واژه پرداز 2007 Microsoft Word 2007 
    استاد این آموزش David Rivers می باشد که شما را با تمامی ویژگی های جدید Word 2007، ظاهر جدید و چگونگی برقراری ارتباط با آن و همچنین تکنیک ها و مباحث آموزشی کلی این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله آشنا می کند .

    عناوین این آموزش : 
    آغاز به کار با Word 2007، ساخت و ذخیره اسناد، چاپ اسناد، ویرایش قالب بندی متون، قالب بندی پاراگراف ها، ویرایش گرامری ، ویرایش محیط کار ورد، شماره گذاری و بالت گذاری، خلق نمودار، چارت و Table ، استایل های مختلف، استفاده از ابزار الصاق ایمیل، طبقه بندی و منظم کردن اطلاعات، کار به ویژگی اتوماسیون ماکرو، کار با Column ها، کار با آیتم ها و کلیپارت ها، به اشتراک گذاری اسناد و کار با اسناد طویل .

    - 5.25 ساعت آموزش جامع اکسل 2007 Microsoft Excel 2007 
    استاد این آموزش Lorna A. Daly می باشد که شما را با تمامی ویژگی های جدید Excel 2007، ظاهر جدید و چگونگی برقراری ارتباط با آن و همچنین تکنیک ها و مباحث آموزشی کلی این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله آشنا می کند .

    عناوین این آموزش : 
    آغاز کار با Excel 2007، چگونگی برپا کردن اولیه نرم افزار، ویرایش اوراق کاری، قالب بندی ابتدایی، قالب بندی پیشرفته، استفاده از تمپلات ها استایل ها و اتوفرمت، مدیریت لیست ها در اکسل، بازبینی اوراق کاری، به اشتراک گذاری اوراق کاری، چاپ آثار، بهینه سازی اوراق کاری، انواع نمایش، داخل کردن اطلاعات، یافت و جایگزینی اطلاعات، کار با قالب ها و فرمت ها، کار با فرمانهای ابتدایی، کار با فرمانها و عملیات پیشرفته، نمودار ها، Pivot Table ها، کار با اتوماسیون ماکرو، Workflow در اکسل 2007

    - 6.25 ساعت آموزش جامع پاورپوینت 2007 Microsoft PowerPoint 2007
    استاد این آموزش نیز David Rivers می باشد که شما را با تمامی ویژگی های جدید PowerPoint 2007، ظاهر جدید و چگونگی برقراری ارتباط با آن و همچنین تکنیک ها و مباحث آموزشی کلی این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله آشنا می کند .

    عناوین این آموزش : 
    آغاز به کار با PowerPoint 2007، خلق و ذخیره اسناد، چاپ اسناد، طراحی Presentation ها و اسلاید ها، کار با متون، اصلاح و بررسی گرامری، کار با تصاویر و ویژگی های مالتی مدیا، کار با نمودار و Table ، نمایش Presentation ها، به اشتراک گذاری Presentation ها، ویرایش نهایی محیط کار و اثر

    - 5.5 ساعت آموزش جامع اکسس 2007 Microsoft Access 2007
    استاد این آموزش نیز David Rivers است که به شما چگونگی بهره گیری از تمامی ویژگی های جدید و امکانات کلی نرم افزار مطرح Access 2007 برای ساخت نمودار ها، چارت ها و آمار ها را آموزش می دهد . 

    عناوین این آموزش : 
    آغاز کار با Access 2007، خلق دیتابیس و Table های مورد نیاز، کار با فیلد ها و ثبتیات، ساخت قواعد وارد کردن اطلاعات، تکنیک های دیتابیس، کار با Query ها، کار با فرم ها، کار با گزارشات، کار با ویژگی اتوماسیون ماکرو، به اشتراک گذاری اطلاعات برای محیط Word و Excel ، کار با چارت ها.

    - 2.5 ساعت آموزش جامع Microsoft Outlook 2007 
    استاد این آموزش Sean Conrad است که به شما چگونگی بهره گیری از تمامی ویژگی های جدید و امکانات کلی نرم افزار مطرح Outlook برای مدیریت ایمیل ها را آموزش می دهد . 
    آغاز کار با Outlook 2007، دانستی های مورد نیاز در رابطه با ایمیل، چگونگی ارسال ایمیل، مدیریت تقویم شخصی، مدیریت لیست Contacts شخصی، ردگیری از تمامی وظایف، استفاده از یادداشت ها، کار پیشرفته با ایمیل ها، مدیریت نرم افزار .

    - 4 ساعت آموزش جامع نرم افزار مدیریت پروژه 2007 Microsoft Project 2007 
    استاد این آموزش Lorna Daly می باشد که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای مدیریت پروژه و سازگاری و ارتباط نرم افزار پروژه 2007 با سایر نرم افزار آفیس را به علاقمندان آموزش می دهد .

    عناوین مباحث این آموزش : 
    آغاز کار با Project 2007، برپا کردن پروژه، کار با بخش وظایف نرم افزار، برقراری ارتباط میان وظایف، مدیریت Resourceها و Assignmentها، مدیریت مالی، بازبینی پروژه، کار با Table ها، چاپ پروژه ها، به روز کردن پروژه ها، گزارشات، سازگاری دادن با سایر نرم افزارهای آفیس، ویرایش محیط و .......

    - 6 ساعت آموزش جامع نشر رومیزی 2007 Microsoft Publisher 2007
    استاد این آموزش نیز David Rivers می باشد که تمامی مباحث از مقدماتی ترین آنها تا پیشرفته ترین را تحت پوشش قرار می دهد .

    عناوین این آموزش : 
    آغاز کار با Publisher 2007، کار با انتشارات، مقدمات، کار با متون، طراحی Object ها، قالب بندی Object ها، کار با گرافیک ها، کار با Table ها، ویرایش و تغییر حالت لایه ها و طراحی ، آماده سازی نشر برای وب، الصاق ایمیل ها، چاپ .

    - همراه با نسخه کامل نرم افزار Microsoft Office 2007 Enterprise


    Share  تاریخ: 1394/08/26   مشاهده : 334

    طرح بیزنس ملی ایران