اشباح بازیها - Adobe Middle East CS3 Pack

 
           
 
       
 
slide1

slide1

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

امتیاز بزرگ برای کاربران قیمت پشت جلد را شما انتخاب کنید. پس از ثبت خرید با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت پشت جلد را ذکر نمایید

slide3

slide3

 

بخشها

بازی های کامپیوتری
  اتومبیل رانی[113]
اکشن[39]
استراتژیک[5]
ماجراجویی[13]
نقش آفرینی[7]
ورزشی[6]
شبیه ساز[4]
کارتونی[0]
نمایشگاه[0]
انیمیشن
  انیمیشن[190]
مجموعه کارتونی[3]
کارتون به یاد ماندنی[0]
محصولات
نرم افزار
  سیستم عامل[13]
اموزشی[7]
دیکشنری[11]
اموزش زبان[40]
کاربردی[22]
مستند
  بیوگرافی[7]
تاریخی[10]
حیات وحش[34]
علمی و فضایی[32]
ماشین[13]
گردش گری[12]
دویله فارسی[28]
سینمایی[21]
HDوBlueray [40]
اموزشی اجتماعی

صفحات

  • عضویت و دریافت کد تخفیف
  • لینکستان

  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    Adobe Middle East CS3 Pack

    Adobe Middle East CS3 Pack  قيمت

     20000ریال

    Adobe Middle East CS3 Pack

    در یک DVD

    مجموعه ی نرم افزار های جدید شرکت Adobe با پشتیبانی کامل از زیان فارسی

    مجموعه فوق که کاملترین مجموعه نرم افزار های طراحی با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی ارائه شده شده توسط شرکت Adobe می باشد

    این مجموعه بی نظیر شامل نرم افزار های زیر می باشد:

    - Adobe Photoshop CS3 Extended ME Adobe Indesign CS3 ME-

    Adobe Incopy CS3 ME-

    Adobe Illustrator CS3 & ME-

    Adobe Dreameaver CS3 ME-

    Adobe Acrobat 8 ME

    علاوه بر نرم افزار های فوق جعبه ابزاری شامل مجموعه ای از فونت های استاندارد فارسی و منتخبی از فونت های زیبای انگلیسی جهت استفاده در نرم افزار های فوق بعلاوه مجموعه ای گلچین از زیباترین Brush, Style, Action, Pattern, Shape, Garadient, Texture ها جهت کاربران فتوشاپ و دو مجموعه فایل وکتور-Vector جهت کاربران نرم افزار های Photoshop و Illustrator ارائه شده است.

    نرم افزار Adobe Photoshop Extended CS3 ME :

    فتوشاپ مشهور ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار ویرایش تصویر در دنیا میباشد. میلیونها کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر و خلق تصاویر جدید استفاده میکنند. Photoshop نرم افزاری است ایده آل برای فیلم ، تصاویر ، فعالیت های حرفه ای چند رسانه ای و Graphic ی و طراحی Web با استفاده از قابلیت های سه بعدی و متحرک سازی برای افراد حرفه ای همچون مهندسان فنی.

    نرم افزار Adobe Indesign CS3 ME :

    یکی از محصولات فوق العاده شرکت ادوبی در زمینه صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد.از نرم افزار InDesign بیشتر در آماده سازی مجلات و کتاب ها و سر رسیدها و برشورهای تبلیغاتی و ... استفاده می کنند.

    نرم افزار Adobe Incopy CS3 ME :

    این نرم افزار تقریبا برای اکثر طراحان ناشناخته است و به نوعی یک نرم افزار کمکی و مکمل جهت adobe indesgin می باشد که قویترین نرم افزار جهت نگارش و ویرایش متون مختلف در نرم افزارهای طراحی با رابط گرافیکی عالی می باشد.

    نرم افزار Adobe Illustrator CS3 :

    این نرم افزار با ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت های زیبا به همراه براش-Brush های متفاوت و بعلاوه افکت ها و فیلترهای زیبا و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe افق های جدید طراحی را پیش روی طراحان قرار می دهد.

    نرم افزار Adobe Dreameaver CS3 ME :

    يکی از قدرتمند ترين نرم افزار های طراحي صفحات وب است، اين برنامه تقريباً از تمامی زبانهای برنامه نويسي تحت وب پشتيباني ميکند و شما ميتوانيد صفحات وب ايجاد شده توسط زبان های مختلف را ويرايش کنيد.

    نرم افزار Adobe Dreameaver CS3 ME :

    يکی از قدرتمند ترين نرم افزار های طراحي صفحات وب است، اين برنامه تقريباً از تمامی زبانهای برنامه نويسي تحت وب پشتيباني ميکند و شما ميتوانيد صفحات وب ايجاد شده توسط زبان های مختلف را ويرايش کنيد.

    جعبه ابزار گرافیکی این مجموعه :

    فونت های فارسی:

    مجموعه ای شامل بیش از 1400 فونت فارسی در 10 دسته مختلف شامل فونت های سری B ، فونت های سری 2، فونت های سری مریم ، فونت های سری نویسه ، فونت های سری IPT ، فونت های پروین 98,2000,2001,2003,2005 همگی دارای برنامه نصب و حذف به صورت خودکار، جهت استفاده در نرم افزار های فوق خصوصاً کاربران نرم افزار Adobe InDesign که همیشه با فونت های فارسی مشکل داشته اند.

    فونت های انگلیسی: این مجموعه شامل فونت های زیبایی جمع آوری و گلچین شده از میان بیش از 20.000 فونت های لاتین می باشد.

    مجموعه قلمو - Brush :

    قلمو - Brush ها یکی از ابزار های بسیار مهم در هنگام طراحی می باشد که طراحان حرفه ای همیشه در طراحی های خود با خلق قلموها از این ابزار استفاده می برند.

    مجموعه استایل - Style :

    استایل - Style ها حالات خاصی است که بیشتر به text ها اعمال می شود و به text جلوه ای ویژه می دهد مانند نوشته های از جنس فلزات و ...

    مجموعه دستور - Action :

    دستور - Action ها نیز مانند استایل ها حالات خاصی را اعمال می کنند با این تفاوت که علاوه بر خالات خاص می توان اعمال خاصی را نیز انجام داد مانند ساخت یک شی تنها با اعمال یک اکشن و یا روتوش یک تصویر و...

    مجموعه شکل - Shape :

    شکل - Shape ها شامل عناصر طراحی می باشند که طراح از این عناصر در هنگام طراحی استفاده و مزیت استفاده از shape یکی این است که طراح را از کشیدن و ساختن برخی عناصر معاف می کند و مزیت بعدی این است که در هر اندازه ای قابل استفاده می باشند بدون افت کیفیت. مجموعه فوق شامل shape های اسلیمی و یکسری shape متفرقه می باشد.

    مجموعه تدارج رنگ - Gradinet :

    تدارج رنگ - Gradinet ها ترکیباتی شامل بیش از یک رنگ کاربرد فراوانی در فتوشاپ دارند در که طراح در هنگام طراحی فرآخور طرحش از رنگ های متنوعی اسفاده می کند این مجموعه شامل گرادینت هایی آماده است با رنگ هایی زیبا و دلنشین.

    مجموعه بافت - Texture :

    بافت - Texture ها کاربردهای فراوانی در هنگام طراحی دارند و که مهمترین آن همان ساخت زمینه کار طراحی می باشد که این زمینه را می توان به بروی عناصر طراحی نیز اعمال نمود.

    مجموعه فایل های وکتور :

    همانگونه که قبلا گفته شد فایل های وکتور، فایل هایی است که در آن عناصر و طرح های آماده ای وجود دارد که براحتی طراحان این طرح ها را در هنگام طراحی استفاده می کنند و خصوصیت ویژه آنها نوع و سبک های جدید آنهاست بعلاوه انعطاف پذیری این گونه فایل ها با هر سایز و رزولیشنی بدون افت کیفیت آنهاست.

    مجموعه فوق شامل دو سری فایل وکتور سری اول که براحتی با نرم افزار فتوشاپ باز شده و قابل ویرایش هستند.



    Share  تاریخ: 1394/08/26   مشاهده : 341

    طرح بیزنس ملی ایران