اشباح بازیها - Planet Earth – مستند سیاره زمین(نسخه HD )

 
           
 
       
 
slide1

slide1

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

امتیاز بزرگ برای کاربران قیمت پشت جلد را شما انتخاب کنید. پس از ثبت خرید با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت پشت جلد را ذکر نمایید

slide3

slide3

 

بخشها

بازی های کامپیوتری
  اتومبیل رانی[113]
اکشن[39]
استراتژیک[5]
ماجراجویی[13]
نقش آفرینی[7]
ورزشی[6]
شبیه ساز[4]
کارتونی[0]
نمایشگاه[0]
انیمیشن
  انیمیشن[190]
مجموعه کارتونی[3]
کارتون به یاد ماندنی[0]
محصولات
نرم افزار
  سیستم عامل[13]
اموزشی[7]
دیکشنری[11]
اموزش زبان[40]
کاربردی[22]
مستند
  بیوگرافی[7]
تاریخی[10]
حیات وحش[34]
علمی و فضایی[32]
ماشین[13]
گردش گری[12]
دویله فارسی[28]
سینمایی[21]
HDوBlueray [40]
اموزشی اجتماعی

صفحات

  • عضویت و دریافت کد تخفیف
  • لینکستان

  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    Planet Earth – مستند سیاره زمین(نسخه HD )

    Planet Earth – مستند سیاره زمین(نسخه HD )  قيمت

     140000ریال

    Planet Earth – مستند سیاره زمین(نسخه HD )

    مشخصات :

        تعداد قسمت ها : 11 قسمت

        فرمت : MKV

        قابل اجرا : در کامپیوتر و دی وی دی پلیرهایی که این فرمت را ساپرت میکنند

        زبان و زیرنویس : زبان انگلیسی با زیر نویس فارسی

        زمان : 11*60

     

    درباره مستند :

    بی شک مجموعه مستند سیاره زمین یکی از بی نظیرترین، بزرگترین و زیباترین فیلمهای مستندی است که توسط انسان ساخته است. کافی است فقط و فقط نام این مجموعه را در گوگل جستجو کنید و از خیل عظیم نتایج بدست آمده ، چندین مورد اول را مطالعه کنید تا به برتری این مجموعه نسبت به سایر مجموعه های مشابه خود پی ببرید.امتیاز دست نیافتنی 9.8 از 10 در سایت IMDB گواهی بر برتری بی چون و چرای این مجموعه است. 
    این مجموعه مستند در سال 2006 توسط بخش مستند کانال BBC و به کارگردانی Alastair Fothergill کارگردان شهیر فیلمهای مستند با بودجه 25 میلیون دلار در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشکوهی را تصنیف کرده است که لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر کرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که گوش سپردن به این موسیقی متن که با کیفیت صدای دالبی دیجیتال5.1 صدابرداری شده است ‌ بر هیجان شما خواهد افزود. 
    این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough میباشد(البته در نسخه آمریکایی Sigourney Weaver گوینده است.) که از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 اپیزود می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا قبل از این دیده نشده بود به تصوبر کشیده شده است. مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرسهای گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و .... 
    مدت زمان هر کدام از این 11 اپیزود حدود 58 دقیقه می باشد که 10 دقیقه از آن به نحوه ساخت همون قسمت اختصاص دارد 
    کارشناسان از این مجموعه با عنوان "نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین" نام برده‌اند.همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند. این مجموعه در سال 2007 نامزد دریافت جایزه Pioneer برای بهترین تهیه‌کنندگی از شبکه تلویزیونی BAFTA TV شد.



    Share  تاریخ: 1394/08/26   مشاهده : 310

    طرح بیزنس ملی ایران