اشباح بازیها - Baraka – مستند برکت

 
           
 
       
 
slide1

slide1

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

تعیین قیمت پشت جلد به اختیار شما

امتیاز بزرگ برای کاربران قیمت پشت جلد را شما انتخاب کنید. پس از ثبت خرید با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت پشت جلد را ذکر نمایید

slide3

slide3

 

بخشها

بازی های کامپیوتری
  اتومبیل رانی[113]
اکشن[39]
استراتژیک[5]
ماجراجویی[13]
نقش آفرینی[7]
ورزشی[6]
شبیه ساز[4]
کارتونی[0]
نمایشگاه[0]
انیمیشن
  انیمیشن[190]
مجموعه کارتونی[3]
کارتون به یاد ماندنی[0]
محصولات
نرم افزار
  سیستم عامل[13]
اموزشی[7]
دیکشنری[11]
اموزش زبان[40]
کاربردی[22]
مستند
  بیوگرافی[7]
تاریخی[10]
حیات وحش[34]
علمی و فضایی[32]
ماشین[13]
گردش گری[12]
دویله فارسی[28]
سینمایی[21]
HDوBlueray [40]
اموزشی اجتماعی

صفحات

  • عضویت و دریافت کد تخفیف
  • لینکستان

  • ميدا
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    Baraka – مستند برکت

     Baraka – مستند برکت  قيمت

     20000ریال

     Baraka – مستند برکت

    مشخصات:

        تعداد دیسک : یک دی وی دی

        زمان : 96 دقیقه

        فرمت : MKV (HD 720

        قابل اجرا : فقط در کامپیوتر

        زبان و زیرنویس : بی کلام

     

    درباره مستند :

    “ران فریکه” به دنبال یافتن آنچه که در گذشتة انسانها رخ داده و برای زنده کردن این وقایع و روندها به کشورهایی چون تانزانیا، چین، برزیل، ژاپن، کویت، کامبوج، ایران، نپال و مستند وکشورهای دیگر رجوع می کند و سعی می کند انسان را به راز زندگی و روح طبیعت رهنمون سازد. در این فیلم مناسک دینی و سنتی جالبی از فرهنگهای گوناگون نشان داده می شود. باراکا” فیلمی بی کلام درباره‌ آیین و رسوم و مذاهب و روند تکوین جامعة بشری در سطح جهان است. دوربین متحرک فیلمساز برای ساختن این اثر به همه جای جهان سر می‌زند و تصاویر چشم‌نوازی از زندگی انسان معاصر و محیط پیرامون او ثبت می‌کند. مفهوم این فیلم را می توان در یک عبارت خلاصه کرد: “تقابل سنت و مذهب با مدرنیته و سکولاریسم” .با توجه به جهت گیری مذهبی و عرفانی فیلم که در عنوانش نیز مشهود است میتوان آن را به نوعی در ژانر فیلمهای دینی قرار داد.

    ران فریکه علاوه بر حضور در عبادتگاه‌های پیروان ادیان الهی، مناسک و سنن ناشناخته برخی جوامع بدوی را نیز به تصویر می‌کشد. زیبایی طبیعت و سرنوشت بشریت در تصاویری بی نظیر و خیره کننده نمایش داده می شود و با موسیقی گیرا و عرفانی در این فیلم ترکیب می شود. فیلم در یک صبح با نشان دادن مناظر طبیعی و انسانهایی که مشغول عبادت و انجام مناسک دینی هستند آغاز می شود. آتشفشان، آبشار، جنگل، هزاران راهب که به دعا و نیایش مشغولند، مردمی که بدنشان را نقاشی می کنند، ‌رقصهای دسته جمعی قبایل سرخپوست، تصاویری از فقر، زندگی سریع شهری، کارخانه ها و در پایان همة اینها جنگ اغلب صحنه های این فیلم را تشکیل می دهند. به این ترتیب کارگردان فلسفة زندگی را مجدداً در روح انسان می دمد، افق دید وسیعتری را به انسان می بخشد و در پایان فیلم او را به تفکر در ماهیت و ذات زندگی بشری وا می دارد.

    در انتهای فیلم به مانند آغاز آن صحنه ای از خورشید گرفتگی نمایش داده می شود و شاید از این طریق ناتوانی بشر در تغییر آن را یادآور می شود و در واقع ناتوانی انسان از تسلّط تام بر طبیعت. در صحنه های پایانی فیلم چهرة زنی ایرانی را می بینیم که چادر بر سر دارد و لبخند می زند و همچنین طواف مسلمانان به دور کعبه نیز به تصویر کشیده می شود. بدین ترتیب تلویحا‍‍‍ً بازگشت بشر به معنویت و دین نشان داده می شود و رجوع به دین و مظاهر سنتی تنها مفرّ برای انسان سرگشتة عصر مدرن بیان می شود.



    Share  تاریخ: 1394/08/27   مشاهده : 304

    طرح بیزنس ملی ایران